Onderwerp bekijken

De Papendrechtse IJsclub P.IJ.C. website » Techniek, Training, Materiaal » Schaatstechniek
 Onderwerp afdrukken
Adidas NMD Damen
sooo
Een van de originele kampioenen van de sneakersock-beweging, Adidas ZX 700 Mujer de Nike Sock Dart, heeft de test van de tijd gekregen en ziet er vandaag zo verfrissend uit als in de vroege jaren 2000 terug.

Nike heeft net drie scherpe nieuwe Darts gepest die in de komende weken uitkomen. De kleuren hebben marmer-lichte bovenkanten die een tin hebben die uit onderkant maroon-, marine- of houtskool tonen. Als een fijne aanraking hebben alle drie de gespikkelde middelsole populair door releases zoals de Fragment Design colab.

In de meeste winkels was een limiet van slechts een paar per shopper ge?mplementeerd, terwijl bij Hype koper een aantal verschillende kleuren kon kopen, maar in dezelfde mate om te voorkomen dat hawkers hen tegen een hogere prijs online verkopen.

Met hun gloednieuwe Originals NMD Adidas ZX Flux Dames neemt adidas een stap boven en buiten een archiefsilhouet uit met moderne technologie. Terwijl het iconische Nike Roshe Run Dames Zwart design DNA van het merk aanwezig is, is de NMD een volledig nieuw beest (en concept), tekenende attributen uit drie eerdere progressieve stijlen, maar gestimuleerd door een Primeknit boven en een BOOST middenzool voor functionaliteit. Ja, er zijn de handtekeningskleurblokken en die zijn drie strepen bekend, maar er is iets moedig en overdreven dat niet alleen bij fans van het merk moet zijn, maar ook voor een geheel nieuw publiek.

Zelfs voordat u verder gaat naar de productdetails, moet u zich afvragen wat het acroniem van het product zelfs betekent. Volgens adidas Originals VP van Global Design Nic Galway, "We begonnen te praten over wat 'nieuw' betekent, zowel wat het ontwerp betreft en hoe we ons leven leiden. We schudden Adidas Gazelle Dam veel gedachten over nieuw modern design en de nieuwe nomadische Reiziger, maar we wilden geen naam geven die te Adidas NMD Damen beschrijvend was. ' Aangezien de schoen traditionele categorisatie-mixende technische lopende elementen binnen een Nike Roshe Run Womens levensstijlproduct ontwerpt, besliste het team de naam in de vorm van een code te houden, in plaats van het te hernoemen. Galway zegt, "Het gaat over het cre?ren van iets dat nu goed is, dat we in ons leven kunnen opnemen."

Bij het houden van de NMD blijkt dat het voor reizigers is gebouwd. Niet alleen is de schoen licht en flexibel, het is ook comprimeerbaar en neemt weinig ruimte op. 'Ik reis de hele tijd,' zegt Galway. 'U kunt alles niet met u meenemen. U heeft objecten van betekenis, of dat een product is van culturele betekenis of iets wat puur comfortabel is. Ik gebruik schoenen die ik op mijn voeten wil hebben.' Dit manifesteert zich in materiaalgebruik en levert een reeks comfortgerichte attributen: duurzaamheid Nike Air Presto Damen en sterkte, flexibiliteit en schokbestendigheid.
 
Spring naar forum: