Onderwerp bekijken

De Papendrechtse IJsclub P.IJ.C. website » Techniek, Training, Materiaal » Schaatstechniek
 Onderwerp afdrukken
schoen moet een gewenste
xiaoxiangyu
Een ander ding is de buitenkant textuur van de onderkant van de schoen. Sommigen Nike Air Max 90 Womens van jullie misschien graag een vlakker oppervlak waar het Nike Air Odyssey Femme voelt alsof je direct bent op de grond staat. Je van je misschien leuk richels of de kleine hobbels (soort zoals voetbal klampen), omdat het voelt alsof het heeft meer grip. Ik persoonlijk hou van een vlakke bodem. Ik haat de hobbels, want ik voel me meer losgekoppeld van de grond en ook heb ik minder balans als ik gewoon staan. De hobbels maakt me ook het gevoel dat ik sta op de rotsen (vervelend). Houd in gedachten dat ik heb brede voeten, dus misschien kan ik hou van de hobbels als ze herschikt voor een bredere voeten.

Het laatste wat op te merken is de bouw van de teen en de hiel. Sommigen van jullie misschien graag een schoen waar de zool wraps up en heeft betrekking op de teen en de hiel gebieden. Dit kan de schoen te voelen duurzamer en voelen zich meer grip in Nike Roshe Run Femme het algemeen. Sommigen van u misschien de voorkeur waar Nike Air Max Thea Feminino de zool is alleen op de bodem en de teen en hiel gebieden worden omringd door de zachte bovendeel, kan dit gevoel lichter, mobiel of meer comfortabel voor jou.

Het algemene gevoel van je schoen moet een gewenste gewicht en de dikte hebben. Voor mij is het gevoel van gewicht en dikte bepaald door het materiaal en de mobiliteit waarover gebruikt. Een gevoel van lichtheid komt uit een lichtere en dunnere zool, lichter en dunner bovendeel, en veel vrijheid in de enkels. Op het moment dat de schoen begint toe te voegen op een dikkere zool, of veel stof en bovenmateriaal, of beperken van de enkel beweging, de schoen begint te zwaarder voelen.
 
Spring naar forum: