Onderwerp bekijken

De Papendrechtse IJsclub P.IJ.C. website » Techniek, Training, Materiaal » Schaatstechniek
 Onderwerp afdrukken
bushwhacking a causa di alcuni problemi
xiaoxiangyu
Wanneer u compressie op specifieke lichaamsdelen op een evenwichtige en Nike Air Max Motion Donna nauwkeurige manier toepast, versnelt het de bloedstroom. Dit zorgt voor meer zuurstof in uw spieren - en verhoogt uw Nike Air Max 270 Mujer prestaties.
Een betere bloedstroom helpt uw ??lichaam ook om melkzuur en ander metabolisch afval kwijt te raken - waardoor u langer met een hogere snelheid kunt werken. Plus, verbeterde oxygenatie vermindert de effecten van vertraagde spierpijn en versnelt spierherstel. Dus ontworpen Nike Air Vapormax Dames gradi?ntcompressie en dynamische gradi?ntcompressie spelen ook een grote rol bij het helpen herstellen van de training.

Dat gezegd hebbende, er zijn Nike Air Max Thea Womens veel compressiemogelijkheden beschikbaar. Ik draag deze nu ongeveer 5 maanden en kan eerlijk zeggen dat ze echt heel leuk zijn. Ik heb ze als basislaag onder mijn hardloopshort gebruikt en ze voelden echt geweldig. De shorts zijn vervaardigd in een proces dat afhankelijk is van een A-steekpatroon dat schuren vermindert.
Het materiaal is niet elastisch, maar vertrouwt op een spandexmix die voor specifieke niveaus van elasticiteit zorgt. Aldus zal de compressie waarschijnlijk een langere levensduur hebben. De mijne ziet er nauwelijks versleten uit en 4 maanden.

De Altra Superior 4.0 is lichtgewicht en biedt als zodanig niet zoveel bescherming als sommige andere trailschoenen in de Altra-catalogus.

De neus is versterkt met wat rubber om de tenen veilig te houden bij het trappen tegen een willekeurige steen of boomwortel.

Maar buiten dat en de afneembare stenen beschermer, biedt deze Nike Air Max Thea Damen schoen niet veel extra bescherming.

De duurzaamheid van de Altra Superior 4.0 hangt echt af van het type paden waarop je loopt. Op paden met veel rotsen, wortels en ander puin weet ik niet zeker hoe lang deze schoenen het volhouden.

Maar op de paden die ik ren, meestal gras of zand, vertonen mijn schoenen weinig slijtage na verschillende runs.

Ik zou ook vragen hebben over de duurzaamheid van de bovenkant van de Superior 4.0 als ik door veel borstel / doornen / enz. Loop / wandel.

Maar op duidelijke paden zie ik geen reden om te denken dat het bovenwerk op deze schoenen het niet goed zal houden.

De Altra Superior 4.0 is een geweldige schoen als snelheid en racedagprestaties je doel zijn. De schoen is ontworpen om licht en snel te zijn en hij levert!

Als je snel wilt racen, is dit een trailschoen die je zeker moet overwegen toe te voegen aan je rotatie.

Ik ben absoluut een fan Nike Air Max 270 Dames van de Altra Superior 4.0 voor het grootste deel van de trailrunning die ik doe.

Wonen in Central Florida, we hebben niet veel technische paden om te navigeren en de meeste van onze trailraces zijn zeer rennend, en dat zijn de ideale omstandigheden voor de Altra Superior 4.0.

Ik weet niet zeker of ik het voor langere afstands-ultra (50M +) zou gebruiken, maar ik rende 26,2 trail-mijlen in de superieuren zonder problemen.

Dit is geen goede schoen voor rotsachtige / technische paden of bushwhacking vanwege de hierboven genoemde zorgen over duurzaamheid / bescherming.

Maar als je snel wilt gaan op een schoon parcours en blije voeten wilt hebben wanneer je klaar bent met rennen / racen, dan zijn de Altra Superior 4.0s de schoenen voor jou!
 
Spring naar forum: