Onderwerp bekijken

De Papendrechtse IJsclub P.IJ.C. website » Techniek, Training, Materiaal » Schaatstechniek
 Onderwerp afdrukken
knie van de vorige menisectomies
xiaoxiangyu
Ik hou van verhalen als deze, voor de hand liggende redenen, en Nike Air Max Thea Dame deze in het bijzonder, voor de wat ego?stisch grunner. Dat beeld van de voeten van Julie's Kan net zo goed de mijne, en dezelfde minimalistische running har bijna wonderbaarlijk. Ik heb ogs? een marathon twee trail ultras zo goed gedaan, en, in nul daling schoenen, en kan gelukkig zeggen dat ik heb niet te lijden Elke verwondingen. Maar natuurlijk, dit gaat niet over mij zo veel als het is Julie, en het is niet geheel hier over Enten. Dit gaat over wat er mogelijk is, omarmen att terwijl het verwerpen van de grenzen anderen toeschrijven aan u.

Ik heb ook overgegaan van orthesen en gewatteerde loopschoenen twee NB weg minimus van een periode van drie maanden die begint in december. Ik heb veel van de voeten styrkelse oefeningen en een geleidelijke Adidas ZX 750 Mens toegang tot de minimus schoenen met een focus op stigende mijn cadans en Nike Air Presto Mens middenvoet opvallend. Na het lijden van jaren van uit en aan scheenbeen pijn, pijn in de knie van de vorige menisectomies, ik moet zeggen dat ik voel me geweldig! Geen shin pijn, mijn spieren niet eens het gevoel dat ik nodig om te strekken na een 15 km of meer run. Ik heb wel een beetje een achillespees probleem n?r ik getraind en liep een halve marathon, maar het is niet vervelend bellen me op kleinere oplagen. Als je geduldig genoeg twee overgang gradvist, zult u worden omgezet! Ik schakelde mijn kinderen (leeftijd 11 en 7) naar minimalistische Merrell schoenen ook en ze vervelend hen houden! Aangezien mijn zoon is extreem platte voeten (net als de foto), ik ben blij om te melden dat hij niet klagen van pijn in de voet alsof hij veel gebruikt twee en voelt zijn voeten zijn sterker. Blij te zien att platvoeten niet twee limiet Adidas Zx Flux Womens Floral die u hebt!
 
Spring naar forum: