Onderwerp bekijken

De Papendrechtse IJsclub P.IJ.C. website » Techniek, Training, Materiaal » Schaatstechniek
 Onderwerp afdrukken
disposiez de suffisamment
xiaoxiangyu
Om het te mixen, doe je Nike Air Max 2017 Dames een paar intervallen langs de kust om het beste uit de vlakke, rechte bestrating te halen. Weg van de zee gaan de wegen licht bergop, het perfecte soort bergopwaarts voor sommige heuvelvertegenwoordigers.

Ik had races in Cefalù opgezocht voordat we reisden, en ik kon maar een paar 10k races vinden die niet plaatsvonden in de week dat we er zouden zijn. Maar toen we het treinstation uitkwamen, zag ik een poster voor de halve marathon, en deze werd gehouden terwijl we in de stad waren. Gelukkig kon ik een paar dagen van tevoren een last-minute plaats voor de Nike Air Max Command Damen race krijgen.

Er is ook een optie voor de estafette die wordt uitgevoerd als onderdeel van de "San Francisco Business Times Corporate Cup". Bedrijfssponsoring iemand?

Zoals u ziet, zijn er genoeg opties voor iedereen om van het weekend te genieten. Elk jaar schrijf ik over hoe ik voel dat er "iets magisch" is aan deze cursus. Al jaren probeer ik het aan andere hardlopers uit te leggen. Hoe de manier waarop de community proost voor elke loper verschilt van elke andere race die ik heb meegemaakt. Hoe het persoonlijker aanvoelt. Hoe het voelt alsof de mensen ELKE single runner aanmoedigen, in plaats van een specifieke persoon die ze op de baan kennen. Maar dit jaar ga ik een aspect delen dat populair lijkt te zijn bij hardlopers: muziek.

Het Oakland Running Festival heeft altijd muziek op de baan gehad, en als je bekend bent met de Bay Area, weet je dat er geweldige muziek is voortgekomen uit deze delen. Vorig jaar waren er bijna Nike Cortez Damen 10 bands / dj's verspreid over de baan en dit jaar lijkt er meer te zijn. En dit zijn de "offici?le" cursusmuzikanten - ik heb het niet over de geweldige mensen langs de baan die het Rocky-thema of California Love spelen vanuit hun stereo voor hun huis en dansen terwijl je voorbij rent. Of de motoragent die Lady Gaga speelde langs Lake Merritt. Laten we die "inspirerende freebies" noemen.

Hoewel ik ren met een ipod in mijn oren, sla ik meestal op pauze als ik cursusmuziek benader. Ik weet dat persoonlijke muziekapparaten ontmoedigd zijn en ik besluit er toch mee te lopen, maar ik wil graag een moment nemen om te luisteren naar de bands die hun dag hebben opgegeven om ondersteuning voor ons te bieden. Soms is het muziek waar ik echt van geniet, andere keren is het niet mijn kopje thee - of elektrolyten. Het is bekend dat ik samen met de groep zing als ik het lied ken en het is ook bekend dat ik samen met andere mensen dans. Alleen omdat het een marathon is, betekent niet dat we niet wat plezier kunnen Nike Air Pegasus 83 Damen hebben. Ik liep tenslotte Nike Blazer Low Damen een jaar gekleed als de hulk.

Er is nog veel dat je dit jaar kunt bereiken als je van die deadline een positieve maakt. 12 maanden kunnen een lange tijd duren om iets te bereiken, daarom komen we er soms niet aan toe om er zelfs maar aan te beginnen. Maar het hebben van een kortere deadline, en misschien een kleinere ambitie, zal je motiveren om het te laten gebeuren.

Als een complete beginner Nike Air Zoom Pegasus 34 Mujer heb je 10 weken nodig om tot 5k te komen. En het goede nieuws is dat er nog genoeg weken over zijn om dit mogelijk te maken. Mijn Beginners 0-5k groepen vanaf september zijn altijd populair - populairder dan januari omdat hardlopers profiteren van langere dagen en beter weer voor die moeilijke eerste paar weken. Dezelfde voordelen voor u. Begin nu, ik heb een 0-5k trainingsgids als je hulp nodig hebt.

Als je al 5k gebruikt, kun je trainen voor je eerste 10k Nike Internationalist Femme in ongeveer 8 weken, dus je hebt genoeg tijd om er tegen Kerstmis in te komen. Het belangrijkste probleem, afgezien van de daadwerkelijke training, is het vinden van een race die qua timing voor jou werkt. Hoe eerder je aan je training begint, hoe meer flexibiliteit je hebt bij het kiezen van een race
 
Spring naar forum: