Onderwerp bekijken

De Papendrechtse IJsclub P.IJ.C. website » Techniek, Training, Materiaal » Schaatstechniek
 Onderwerp afdrukken
quand ils peuvent se rendre
xiaoxiangyu
Het leuke hiervan was dat het, in vergelijking met de vorige versie van de versie die ik eerder gebruikte, gemakkelijker op een algemeen gebied kon worden toegepast. Met de roll-on applicator (als je een wrijfprobleem had zoals je binnenste dijbeen), moest je naar het specifieke gebied rollen in de hoop dat je het "probleemgebied" zou krijgen. Met de spray is het veel gemakkelijker om een ??meer Nike Roshe Run Damen algemeen gebied te bedekken. Meer grond bedekken met de spray is beter dan te weinig bedekken met de roltypen. Ook heeft dit geen "kalkachtig" residu zoals sommige andere anti-schurende producten (denk deodorant).

Het is misschien niet leuk en spannend om te praten over het onderhoud dat ons daarbuiten houdt, maar het is net zo belangrijk als het raken van die splitsingen. Ik heb ervaren dat ik buitenspel werd gezet vanwege het toestaan ??van tijd voor herstel, maar in de gevallen zoals SFM een paar weken geleden, was de tijd niet aan mijn kant en ik was blij dat ik al een oplossing had die handig was. Gelukkig kom ik niet al te veel kafproblemen tegen, maar ik weet dat het een veel voorkomend probleem is met veel Nike Air Zoom Pegasus 33 Mujer hardlopers. Een ding om te overwegen met Halloween over een paar maanden is om na te denken over enkele mogelijke Nike Air Presto Femme wrijfproblemen met je kostuum. Wacht, we rennen allemaal in kostuum voor Halloween, toch?

New-Skin? heeft onlangs een onderzoek uitgevoerd waarin werd vastgesteld dat 66% van de mensen algemene fitheid, lichaamsbeweging, conditie en algemeen welzijn als motivatie of reden voor hardlopen noemt. New-Skin biedt al meer dan 100 jaar actieve huidbescherming. Ga naar buiten en wees actief met New-Skin.

Dit is het derde en laatste blog in mijn serie over incontinentie in samenwerking met Depend. Als je de eerste over het stigma van incontinentie en een podcast met twee vrouwen over het trainen met incontinentie hebt gemist, raad ik je aan deze in te halen.

Incontinentie is een veel voorkomende aandoening. Uit onderzoek Nike Air Max Thea Damen van Depend blijkt dat een op de vijf Britse vrouwen elke dag last heeft van incontinentie.

Maar ondanks het aantal vrouwen dat symptomen ervaart, is het iets waarover bijna nooit wordt gesproken. Ik vroeg de huisarts, dr. Sara Kayat, waarom zij denkt dat dit zo is.

"Misschien praten mensen er niet over vanwege de onjuiste perceptie dat dit een aandoening van ouderen is, schaamte of het feit dat de meeste vrouwen hun symptomen niet als incontinentie identificeren."

Je kunnen identificeren met een aandoening betekent dat je er hulp en advies voor kunt krijgen. Dus het feit dat zoveel vrouwen de lekkage van een lichte blaas niet als incontinentie beschouwen, weerhoudt hen ervan om toegang te krijgen tot hulp en hun kwaliteit van leven te be?nvloeden.

Er zijn veel mogelijke oorzaken van incontinentie. Het kan te wijten zijn Nike Blazer Low Damen aan zwangerschap, bevalling en menopauze, die allemaal de bekkenbodemspieren en ondersteunend weefsel van een vrouw be?nvloeden. Maar het kan ook een waarschuwingssignaal zijn voor ernstigere aandoeningen, waardoor spreken met uw huisarts nog belangrijker wordt. Maar de beschamende factor betekent dat veel vrouwen niet aan het woord komen.

"Er zijn veel‘ gênante ’omstandigheden die we in de geneeskunde constant proberen te normaliseren om ervoor te zorgen dat pati?nten contact met ons opnemen," zegt Dr. Kayat. "Bijvoorbeeld; bloed in de ontlasting, bloedingen na seks en erectiestoornissen. Hetzelfde moet worden gedaan in het geval van incontinentie.

“Britse vrouwen zijn bereid iets te verdragen dat kan worden geholpen met de juiste incontinentieproducten, zoals Depend Active-Fit ondergoed. Ik geloof echt dat als vrouwen www.innenstadtmusik.de elkaar ondersteunen, er meer gesprek zal zijn, waardoor vrouwen de kennis en toegang krijgen tot geschikte producten om hun symptomen te beheersen. ”

Niet praten over hun blaasproblemen, voorkomt niet alleen dat vrouwen praktisch advies krijgen, maar leidt ook tot verdere problemen, legt psycholoog Honey Langcaster-James uit.

“Door hun ervaringen van incontinentie stil te houden, isoleren vrouwen zichzelf op een bepaalde manier, omdat zelfs wanneer ze tijd doorbrengen met anderen, ze weten dat ze een geheim hebben en niet echt authentiek zijn. Ze kunnen zich in het geheim zorgen maken over wanneer ze naar een toilet kunnen gaan of dat ze de controle kunnen verliezen. Dit kan relaties be?nvloeden en in de loop van de tijd tot eenzaamheid leiden. ”

De stress van het niet op tijd kunnen krijgen van een badkamer wanneer ze uit Nike Air Max 90 Donna zijn, kan ertoe leiden dat vrouwen sociale uitnodigingen van vrienden afwijzen en stoppen met het doen van activiteiten die ze eerder leuk vonden.

“Het belangrijkste dat kan worden gedaan om vrouwen met blaaslekkage te helpen, is een discussie over incontinentie op gang brengen, waardoor het iets sociaal aanvaardbaars en minder beschamends of beschamends is om over te praten. Het is belangrijk dat vrouwen weten dat ze niet alleen zijn. "
 
Spring naar forum: