Onderwerp bekijken

De Papendrechtse IJsclub P.IJ.C. website » Techniek, Training, Materiaal » Schaatstechniek
 Onderwerp afdrukken
rendendo un corridore migliore
xiaoxiangyu
Dat is juist. Ik kon op vrijdag rond 11:00 uur naast haar rennen op een 2e loopband. Op dat moment was ze dichtbij of rond 80 mijl en ongeveer 15 uur in ... hier zijn mijn gedachten over hoe ik het benaderde.

Ik wist niet zeker hoe haar tempo zou zijn, maar ik wilde het zo goed mogelijk matchen. Ik wilde absoluut niet beginnen met 7 minuten mijlen klokken terwijl ze een gelijkmatig tempo aanhield bij nul slapen. In plaats daarvan ging ik naar binnen en bleef behoorlijk dicht bij haar pas. Ik denk zelfs dat iemand op de ustream-feed heeft gereageerd dat we stap voor stap synchroon liepen. Ja, daarvoor.

Deze was lastig. Ik wist niet zeker of ze wilde dat ik helemaal kletskous Nike Air Max 720 Dameswas om de tijd voorbij te laten gaan of dat ze de energie zou hebben om überhaupt te willen praten. Ik speelde het soort zoals ik het voelde en praatte een beetje, rende toen een beetje en praatte toen een beetje. Hield het casual, weet je dat? Ik wilde absoluut haar mojo niet van me af gooien en ging gewoon een beetje met wat "goed voelde". Soms is iemand op je af rennen zonder een woord te spreken precies wat je nodig hebt op een lange termijn. Ik wilde gewoon zijn wat het ook was dat ze nodig had voor die korte periode.

Ernstig. Ik kan niet 3 mijl worden opgewonden wanneer ze drievoudige cijfers nadert. Ik probeerde mijn ademhaling normaal en zo ontspannen mogelijk te houden. Als je kunt, wil je zelf niet zweten,Nike Air Vapormax Femme dat is wat ik aan het doen was. Het kostte me ongeveer 20 minuten om comfortabel te worden, zoals bij de meeste Nike Air Pegasus 83 Dames runs. Ik denk niet dat mijn uitspraak "verdomme, ik voel het vandaag niet" na een paar kilometer erg nuttig zou zijn. Gelukkig was dat niet het geval en ik vond het geweldig.

Ja, dat is wat ik vroeg. Ik was oorspronkelijk ongeveer 30 minuten gegrepen en vroeg of ze het erg vond om met haar mee te blijven rennen. Ik wilde haar mojo op geen enkele manier afwerpen en als ze solo wilde rennen, zou ik niet in de weg zitten. Omdat ze de geweldige persoon is die ze is, reageerde ze zoiets als "Maak je een grapje?" Hè ja. Ren zo lang als je wilt. 'Klonk alsof mijn spelplan werkte. Ik wou dat ik enkele uren met haar kon rennen, maar het was mijn lunchuur en ik moest weer aan het werk.

Verwacht niet dat je verder gaat waar je was Adidas Ultra Boost Dames gebleven. Na mijn laatste hard tempo run voor de Marathon van Bournemouth voelde ik me fit en sterk. 8:00Nike Air Pegasus 83 Femme -mijlen waren redelijk comfortabel en ik was ervan overtuigd dat ik een marathon van 3:30 in me had. Toen ik mezelf er een paar maanden later weer op liet rennen, voelde ik me verre van die vorige fitness. Ik moest zowel mijn tempo als mijn kilometerstand terugzetten en proberen niet te hangen aan wat ooit was.

Vertel uw trainingspartners om het u gemakkelijk te maken. Ik ben er zeker van dat je weer met ze aan het rennen bent, dat weet ik zeker. Maar ze moeten langzamer gaan tot je weer helemaal fit bent en je ego opzij moet zetten en proberen ze niet bij te houden als ze te snel afgaan.

Haast je niet terug naar training. Plan je terugkeer naar hardlopen en krijg hulp bij het schrijven van een plan. Mijn plan begon heel Adidas Zx 750 Donna voorzichtig met een 400m ronde van de baan en vervolgens een paar dagen later een 1,5 km lange run. Uiteindelijk heb ik 5k opgebouwd. Het opschrijven kan helpen om uw kilometers gestaag en verstandig op te bouwen.

Onthoud dat iedereen anders is. Verwacht niet dat je lichaam terugkeert in hetzelfde tijdsbestek als iemand anders met dezelfde blessure. Het feit dat je partner twee weken na dezelfde blessure marathon liep, betekent niet dat je dat zult doen.

Beoordeel de doelen die u had voor uw blessure opnieuw. Een deel van de reden waarom ik me terugtrok uit SDW50, was niet het risico willen lopen opnieuw gewond te raken. In plaats daarvan concentreerde ik me op de helft en eindigde met een PB.

Geniet ervan om gewoon weer te kunnen rennen. Ik durf te wedden dat toen je op de blessure-bank zat, het niet racen of PB achtervolgen was Nike Air Pegasus 83 Mujerdat het grootste verlies was, maar dat je niet gewoon kon rennen. Onthoud dat gevoel en wees dankbaar dat je kunt rennen, hoe langzaam het ook voelt.

Blijf de andere dingen doen die je deed terwijl je gewond was - zwemmen, fitness, revalidatie - vooral de revalidatie-oefeningen. Het zijn allemaal dingen die je een betere hardloper maken en je bent nu aan een routine begonnen. Niet allemaal weggooien zodra je het groene licht hebt om te rennen.

Onderzoek wat het was dat tot uw verwonding heeft geleid en herhaal niet dezelfde fouten. Mogelijk hebt u hiervoor de hulp van een fysio nodig. Voor mij was het zo simpel als een discussie met een vriend tijdens het diner waardoor ik van 'Waarom ik?' Naar 'Oh ja, ik heb helemaal de schuld' ging. Ik heb vorig jaar veel te veel races gereden zonder voldoende rust. Dat ga ik dit jaar niet doen.
 
Spring naar forum: