Onderwerp bekijken

De Papendrechtse IJsclub P.IJ.C. website » Techniek, Training, Materiaal » Schaatstechniek
 Onderwerp afdrukken
coureur professionnel
xiaoxiangyu
Kijk nu twee keer per maand uit. Ik ben misschien op een kick van muziek / afspeellijst en deze dingen kunnen vaker voorkomen. Voor degenen die niet bekend zijn met Playlist Thursday, was dit iets wat ik een paar jaar geleden wekelijks deed. Elke donderdag zou ik drie nummers delen die aan je workout / hardloop-afspeellijst zouden moeten worden toegevoegd. Het zou een combinatie van nieuw / oud / willekeurig zijn. Zie hieronder voor de criteria en laten we meteen ingaan op de keuzes Nike Air Vapormax Femme van deze week.

Something Old: liedjes die minstens 5 jaar oud zijn. (Ik weet dat het niet te lang is om als oud te worden beschouwd, maar de omzet van muziek gebeurt snel.)
Something Current: liedjes die het afgelopen jaar zijn uitgebracht.
Iets om te overwegen: dit is de categorie jokertekens. Voel je vrij om elk nummer te vermelden: oud, actueel, schuldig plezier, underground, wat dan ook.

G'day mensen. Zoals ik misschien een of twee keer heb gezegd, sta ik momenteel op mijn kop met mijn nieuwe vriend Skippy in Australi?, waar al deze culturele stereotypen een traktatie worden. Als je, zoals ik, hardlopen wilt combineren met een plek om te reizen, bekijk dan deze races. Ze staan ??bovenaan mijn lijst met wereldwijde races waarvan ik het liefst de finish zou willen halen.

Als je foto's van de Big Sur in Californi? hebt Nike Air Presto Damen gezien, weet je waarom Bart Yasso zei: "Als ons werd verteld dat we maar één marathon in ons leven konden lopen, zou Big Sur het moeten zijn." Dat ben ik daar in de Big Sur toen ik er een paar jaar geleden op een roadtrip doorheen reed voordat ik marathonloper werd. Ik heb altijd al willen terugkeren en die kustlijn in een langzamer tempo zien - hoe beter dan te rennen?

Misschien is het omdat het 's werelds oudste jaarlijkse marathon is, misschien is het omdat het de plek was waarop vrouwen het veld braken om recht te hebben op de marathonafstand, of misschien is het omdat om zelfs de startlijn te maken, je hard moet trainen, een goede tijd moet afspreken om nog een marathon en maak de kwalificatietijd voor Boston. Voor een vrouw van mijn leeftijdscategorie zou ik een marathon van 3,40 moeten lopen om in aanmerking te komen voor Nike Cortez Mens Boston. Het zal tijd kosten, maar ik kom er wel.

Ren in het zuiden van Frankrijk door wijngaarden, op deze marathon krijg je geen isotone sportdranken, maar een glas wijn. Het is geen race om een ??goede tijd neer te zetten (dus nu komt Boston Kwalificatietijd voor het oprapen) maar voor de sfeer. Oh en het sterke element van fancy dress. Wie houdt er niet van verkleedkleding en wijn?

De behoefte aan koolhydraten voor een marathon betekent dat je, minstens één keer in je leven, een race moet proberen Nike Air Max 2017 Damen in het land met de beste koolhydraten ter wereld. Nergens breng ik liever een paar dagen koolhydraten door dan in Itali? en in 2012 doe ik dat precies terwijl ik me voorbereid op de marathon van Veneti?. Laat je niet afschrikken door de 14 bruggen, dit is een vlak parcours met een prachtig landschap.

Oh Londen, mijn geadopteerde Nike Air Vapormax Homme thuisstad, waarom verwerp je me zo? Je weet dat ik je des te meer wil. Ik heb een turbulente relatie gehad met de London Marathons. Ondanks vier afwijzingen kom ik steeds terug voor meer, maar word ik afgewezen. Maar het is de stad waar ik woon, de stad waar ik van hou en mijn vroegste herinneringen aan een marathon waren om elke ochtend in april op te staan ??om te proberen mijn oom en zijn felgele vest op de tv te spotten tijdens de marathon van Londen. Ik weet dat er andere marathons zijn, ik heb Nike Air Max 97 Womens andere marathons gerund, maar elk jaar wanneer ik de lopers in de London Marathon blijf aanmoedigen, wil ik de andere kant van de stoep zijn die door mijn stad loopt. Er zijn andere manieren om een ??plaats in Londen te krijgen. Goed voor een leeftijd van 3,45 zou me op één dag moeten bezighouden, tot die tijd blijf ik de meest enthousiaste toeschouwer.
 
Spring naar forum: