Onderwerp bekijken

 Onderwerp afdrukken
potrebbero essere esattamente
xiaoxiangyu
Mijn favoriete routes hier zijn een combinatie van de Grasslands Loop en Oak Canyon (het is bijna vier mijl - de AllTrails-kilometerstand is als je het lusgedeelte twee keer doet, perfect voor snelle runs met mijn hond), de Rim Trail en de Fortuna Loop Trail die je omhoog en over zowel de Noord- als Zuid-Fortuna Peaks brengt. Een waarschuwing: de kaarten en bewegwijzering van het park zijn ... niet geweldig. Ik gebruik de AllTrails-app om idee?n voor routes op te doen en op schema te blijven als ik in het park ben.

Ook onderdeel van Mission Trails is Cowles Mountain - de hoogste top in San Diego (stadsgrenzen, dat wil zeggen op 1.592 voet) ... en de drukste. Mijn beste tip is om op een doordeweekse dag vroeg te gaan om de Nike Air Max Jewell Herren drukte te vermijden voor een korte maar uitdagende klim (ongeveer drie mijl heen en terug). Ik ben doordeweeks ook 's middags gegaan en het viel mee, maar dat zou ik in augustus (of tijdens onze sporadische hittegolven in september en oktober) niet aanraden. De enige manier om bij Pyles Peak te komen, de op één na hoogste top (1379 voet), is via Cowles (het Pyles Peak-pad begint naast de Cowles-top). Dat pad krijgt veel minder verkeer en maakt je heen en terug ongeveer zes mijl.

En als je eenmaal Cowles and Pyles hebt gedaan, kun je net zo goed Kway Paay en de Fortunas beklimmen om de 5-Peak Challenge te voltooien.

Balboa is perfect voor kortere runs als je niet te ver wilt rijden. Net als Mission Trails zijn hun routekaarten en website super verwarrend, maar aangezien je midden in de stad bent, heb je mobiele service, dus het Nike Air Max 200 Hombre is moeilijk om te verdwalen.

Ik hou ervan om Florida Canyon op en neer te rennen (park in het Morley Field Dog Park; het pad begint aan de zuidkant). Je kunt naar beneden rennen totdat de paden eindigen bij Florida en Pershing Dr. en gewoon weer omhoog gaan, of een aantal lussen maken en kriskras heen en weer lopen (er zijn paden aan beide kanten van Florida). Ik hou ook van de Bridle Trail, die langs de westkant van de snelweg 163 loopt en wat meer schaduw biedt. Er is ook een heel leuk parcours dat volgens mij onofficieel is en bedoeld voor mountainbikers (er zijn veel kleine dipjes en sprongen). Zoek het in de buurt van Balboa Dr. en Quince Dr .; het loopt een tijdje tussen Quince en de Bridle Trail voordat het naar de Bridle Trail gaat. Pas op voor motorrijders.

Dit domein is een van mijn favoriete plekken. Er zijn meerdere paden, de belangrijkste zijn ongeveer zes mijl aan weerszijden van Penasquitos Creek. Er is een (kleine) waterval in het midden die zorgt voor een goede ommekeer of plek voor een korte pauze tijdens een langere run. Side trails verbinden je ook met andere trail-systemen.

De laatste tijd is er een verschuiving in de wereld van fitness die boekdelen spreekt over hoe we als individuen zijn veranderd. We worden aangetrokken door meer functionele bewegingen die direct verband houden met ons dagelijks leven. Meer dan ooit zijn sportschoolbezoekers minder bezorgd over de elliptische of stationaire been- en armmachines. Wat doen deze machines echt voor u? Zullen ze je voorbereiden om al je boodschappen in één keer van de auto naar het huis te kunnen dragen? Wat dacht je van spelen met je kinderen zonder buiten adem te raken of jezelf pijn te doen?

Het antwoord op deze vragen is allemaal 'NEE'. Zelfs een squat met alleen lichaamsgewicht draagt ??bij aan onze algehele conditie dan aan een legpress-machine zitten. Mannen en vrouwen merken Nike Air Pegasus 83 Damen dat zelfs korte trainingen op basis van functionele beweging en het gebruik van matig gewicht met een hogere intensiteit hen meer een "verbranding" of een gevoel van voldoening geven dan 30 minuten op een loopband.

Een andere reden om omvangrijke machines uit de weg te gaan, zijn de kosten. De meeste mensen besparen liever hun geld en gebruiken minimale of goedkopere apparatuur. Sporten in een groepsomgeving waar aanmoediging deel uitmaakt van de ervaring is ook enorm populair. Zodra mensen functionele, groepslessen hebben geprobeerd, vinden ze het moeilijk om weer te trainen in de reguliere sportschool. Het is gewoon niet zo leuk. Nu, voor de ongetrainde atleet of voor iemand die net begint samen te trainen, is de elliptische trainer en loopband misschien precies wat ze nodig hebben om te beginnen. Werken met gewichten en Nike Air Max Command Pánské het leren van de juiste vaardigheden achter lichaamsbewegingen zou op de lange termijn echter beter zijn.
 
Spring naar forum: