Onderwerp bekijken

 Onderwerp afdrukken
graag willen weten
xiaoxiangyu
Je zou nooit weten dat Hello Kitty veertig Nike Air Max 720 Hombre werd. De mondloze witte kat met een rode strik en zes snorharen ziet eruit alsof ze geen dag ouder is geworden, maar vorige maand vierde de beroemdste kat ter wereld haar 40e verjaardag.

In 1974 werd Hello Kitty geboren. Haar eerste incarnatie had haar in een marineblauwe jumpsuit, rechtop zittend in een portemonnee. Sindsdien staat ze op haar eigen poten en ontwikkelde ze haar eigen modestijl, waarbij ze verschillende looks aannam naarmate trends zijn gekomen en verdwenen. Ze heeft zelfs een modieus vriendje gehad, Beste Daniel. In feite heeft Hello Kitty niet alleen vier decennia overleefd, ze bloeide ook.

In de afgelopen veertig jaar heeft Hello Kitty 5,68 miljard dollar verdiend voor moederbedrijf Sanrio. De geliefde kat heeft een dobber in de Macy's Thanksgiving Day-parade en is te vinden op alles, van stationair tot Nike Air Max 270 Homme tennisrackets tot jets. Er zijn zelfs twee Hello Kitty-pretparken in Japan: Harmonyland in Oita, Japan en het overdekte Sanrio Puroland in Tama New Town, Tokyo, Japan. Puroland trekt jaarlijks meer dan 1,5 miljoen bezoekers.

Dus waarom is Hello Kitty zo geliefd en zo'n blijvend karakter? De makers geloven dat het in haar ontwerp zit. Ze heeft geen mond, waardoor mensen haar emoties op hun eigen manier kunnen interpreteren.

In Hong Kong vierde Sanrio samen met een team van vrijwillige Hello Kitty-fans de verjaardag van de kat met een maand lang activiteitenaanbod. Sanrio werkte ook samen met Bandai om een ??mechanische herdenkingsactiefiguur te maken, de Hello Kitty Chogokin Robot.

Naast de overvloed aan Sanrio-merchandise biedt Hello Kitty ook een scala aan tennisspullen, waaronder Hello Kitty tennisrackets, rackettassen, tennisballen, polsbandjes, hoofdbanden en handdoeken. Nu kan de fan in je familie blij spelen met Hello Kitty.

Of je nu een nieuwe Hello Kitty-fan bent of al heel lang bewonderaar bent, je kunt niet ontkennen welke impact deze kleine witte kat heeft gehad op de populaire cultuur. Zo gelukkige late verjaardag Hello Kitty, hier is weer 40 jaar Hello Kitty geluk!

Prestatieverwachtingen - Kan ik de afstand / Nike Air Max 1 Damen moeilijkheidsgraad van de cursus afmaken of heb ik meer afgebeten dan ik kan kauwen.

Wat je kriebels van voor de race ook zijn, het belangrijkste om in gedachten te houden wanneer ze beginnen binnen te kruipen, is dat ze NORMAAL zijn. De realiteit is dat als je slim en met intentie hebt getraind, je waarschijnlijk een dag zult hebben die beter uitpakt dan je had verwacht. In mijn geval inventariseer ik minstens 3 weken voor een 100k of 100m race. Ik heb gemerkt dat dit helpt om mezelf ervan te verzekeren dat ik alles heb gedaan wat in mijn vermogen ligt om het beste resultaat te garanderen. Soms is dat alles wat je echt nodig hebt. Uiteindelijk weet je dat je de race doorkomt zolang je voorbereid bent. Het is de ervaring die ‘ik geloof’ ervoor zorgt dat we deze afstanden beginnen te lopen.
 
Spring naar forum: