Onderwerp bekijken

De Papendrechtse IJsclub P.IJ.C. website » Techniek, Training, Materiaal » Schaatstechniek
 Onderwerp afdrukken
sah ich einen anderen
xiaoxiangyu
Laat me dit bericht voorafgaan door te zeggen: IK BEN NIET BETROKKEN. Daar. Nu dat geregeld is, had ik het genoegen mijn vriendin MM zaterdag te vergezellen op haar eerste shoppingtrip voor trouwjurken. Ik heb nog nooit een bruidsjurk gekocht (ik tel de tijd niet mee dat ik met mijn vriend JC ging om haar aanpassingen te laten doen), dus ik benaderde deze reis met een open geest ... en een beetje opwinding. Zoals veel meisjes hou ik van een goede bruiloft; Wetende MM en hoe ze zich regelmatig Ballkleider Lang kleedt, was ik benieuwd voor wat voor jurken ze zou gaan.

Onze eerste stop was Bridal Reflections, dat zich in een onopvallend kantoorgebouw aan de lagere 5th Avenue bevindt. Onze verkoopster liet MM rondlopen en de jurken uitkiezen die ze mooi vond; we hadden toen een privésuite met driewegspiegels, een klein platform waarop MM kon staan, en stoelen voor ons allemaal in MM's entourage. MM paste best goed in de meeste samples, maar de verkoopster zou alles vastpinnen zodat we een idee zouden krijgen van de pasvorm. Ik weet niet of MM jurken heeft uitgekozen die bij haar passen of dat ze allemaal erg goed zijn gemaakt (waarschijnlijk een combinatie van beide), maar MM zag er echt goed uit in alles wat ze probeerde - ze houdt meestal van simpele details zoals draperen of ruches in het lijfje met een strakke A-lijn rok, en er waren Bruidsjurken 2020 twee echt sterke kanshebbers bij Bridal Reflections.

Truvelle 2020 wordt gelanceerd in Boston. Bij deze collectie draait het allemaal om samen staan ??als vrouwen en elkaar vieren. Oprichtster en ontwerper Gaby kreeg haar start dankzij andere vrouwen die in haar geloofden, en ze blijft jullie dankbaar voor jullie die dat sindsdien zijn blijven doen. De collectie is niet alleen vernoemd naar de boetiekeigenaren die als een van de eersten Truvelle introduceerden bij bruiden over de hele wereld, maar sommige van de nieuwe modellen en ontwerpen werden ge?nspireerd door de collectieve stem van vrouwen die Truvelle dagelijks steunen.

Gaby heeft Truvelle opgericht op basis van het cre?ren van onconventionele en moeiteloze bruidsjurken voor de moderne bruid en, hoewel haar missie vandaag blijft bestaan, zijn haar ontwerpen zeker ge?volueerd. Geloof het of niet, dit is haar eerste collectie witte jurken! Truvelle 2020 is helemaal volwassen, met getextureerde crêpe en abstracte veters die jonge bloemen vervangen, en moderne architecturale lijfjes met uitsnijdingen en andere frisse elementen zoals verlaagde mouwen komen op het podium. Verfraaide rugloze ontwerpen zoals parelknopen, met de hand geplaatste kant en mesh-inzetstukken voegen een romantisch randje toe aan bescheiden halslijnen en mooie, praktische zakken voor elementen (!!!). In deze nieuwe collectie is er voor elke bruid wat wils.

We gingen toen naar The Bridal Garden, waar showroommodellen en eens gedragen jurken worden verkocht met tot 75% korting op de detailhandel, waarvan de opbrengst ten goede kwam aan de liefdadigheidsinstelling van Shel**** Arms voor kinderen. Dit is een zeer nobele bezigheid, en logisch: waarom zou je $ 5.000 uitgeven aan een jurk die je maar een paar uur gaat dragen? Waarom krijg je geen voorgedragen exemplaar als niemand het verschil zal merken, en het zal de liefdadigheid ten goede komen? Ik heb het gevoel dat we allemaal iemand kennen die iemand kent die daar een Vera Wang-jurk voor $ 400 heeft gekocht. En ik weet zeker dat dat is gebeurd ... de showroom is klein, met drie paskamers aan één kant. De enige vrouw die daar leek te werken, was niet behulpzaam noch opgewekt. Ze vertelde ons ook dat we moesten wachten op een paskamer, dus MM kleedde zich uit tot haar ondergoed en begon jurken te passen in het midden van de winkel. Het werd tenslotte duidelijk dat we er niet lang zouden zijn. De jurken zijn zelfbediening, geordend op maat en opgeborgen in plastic hoezen, hoewel gezien de staat van de meeste, de hoezen een bijzaak leken. Terwijl we jurken van Amsale, Wearkstatt en Ulla-Maija voor MM pakten, waren ze allemaal vuil en / of beschadigd, met gaten, kapotte ritsen en vlekken. Ja, je kunt rackvuil waarschijnlijk bij de stomerij laten verwijderen, maar pennen en transpiratievlekken? Echt niet. Houd dus rekening met de kosten van reparaties, aanpassingen en schoonmaak Abiballkleider Kurz (die al dan niet echt werken) en ... nou, u beslist of het de afweging waard is. Dus hoewel iedereen teleurgesteld was door de ervaring, zag ik een andere klant die ongeveer maat 4 was, een prachtige jurk met trompetzoom en kapmouwtjes met kanten inzet passen. Het was prachtig, het paste als een handschoen en het was smetteloos. Ga figuur.
 
Spring naar forum: