Onderwerp bekijken

De Papendrechtse IJsclub P.IJ.C. website » Techniek, Training, Materiaal » Schaatstechniek
 Onderwerp afdrukken
goedkoop prijskaartje
xiaoxiangyu
Nu u uw trouwjurkafspraak (en) heeft geboekt, wie gaat u dan meenemen?

Allereerst (IMHO) is het belangrijk om mensen uit te nodigen die je een goed gevoel geven. En wiens mening over stijl je vertrouwt.

Voor je eerste afspraak heb ik me ook vergist aan de kant van minder-is-meer in termen van gasten, aangezien te veel meningen = analyse verlamming! Bovendien zullen veel boetieks in deze tijd van sociale afstandelijkheid waarschijnlijk het aantal gasten beperken dat u kunt meenemen.

Neem je bestie, je mama, je tante, zus. . . wie er ook in je High Heels binnenste cirkel zit waardoor je je de allerbeste en mooiste versie van jezelf voelt!

Ik nam mijn mama mee naar mijn eerste afspraak bij Sassi Holford. En het toeval wilde dat ik meteen mijn droom trouwjurk vond!

In de komende maanden werden onze semi-reguliere afspraken bij Sassi Holford een van mijn favoriete onderdelen van het hele huwelijksplanningsproces. De boetiek van Sassi in Fulham ligt om de hoek van het V & A-museum (een van de favoriete plekken van mij en mijn moeder), en dus hebben we voor elke aanpassing een gelegenheid gemaakt.

Vaak gingen we naar de V&A voor een lunch in de tuin en een kijkje in de permanente collecties voordat ik ging passen. Dat zijn herinneringen die ik voor altijd zal koesteren.

Toen ik eenmaal mijn jurk had uitgekozen, nodigde ik mijn bruidsmeisjes uit voor een handvol fittingen en het voelde Ceremonie Jurken geweldig om ze daar te hebben!

Het was zo ontroerend om in mijn jurk te kruipen, het gordijn van de paskamer naar achteren te laten trekken en mijn BFF's daar te zien. Tranen overal!

Ik vond ook mijn bruiloftsoorbellen tijdens een van mijn bruidsmeisjesbezoeken, waardoor de afspraak des te specialer aanvoelde.

Dit is een populair ontwerp met verlaagde taille, waarbij het gedrapeerde lijfje helemaal doorloopt tot aan de taille tot aan de heupen, waar het vervolgens uitloopt in een volle rok. Het detail van de verlaagde taille wordt benadrukt door het draperende patroon van de jurk. Het model verlengt de romp, waardoor je er slanker uitziet in het bovenlichaam en meer volume toevoegt aan de onderste helft voorbij de heupen

Dat brengt ons bij het einde van de meest populaire silhouetten van trouwjurken die je tegenkomt. Laten we Prom Dresses nu verder gaan met het leuke gedeelte: de beste silhouetten van trouwjurken voor elk lichaamstype identificeren!

Onthoud dat er voor elk lichaamstype meer dan één silhouet kan worden aanbevolen.

Dit geeft je een goede vari?teit om uit te kiezen. Het betekent ook dat je veel plezier kunt beleven aan het uitproberen van jurken van elk type tijdens je huwelijksafspraak, totdat je je favoriet vindt.

In de vorige hoofdstukken hebben we gekeken hoe we de verschillende lichaamstypes kunnen identificeren. We hebben ook de karakteristieke kenmerken van elk lichaamstype besproken, inclusief de eigenschappen die wenselijk zijn en die het best gecamoufleerd kunnen worden.

We hebben ook de meest populaire silhouetten van trouwjurken geanalyseerd. Het is nu tijd om al deze informatie te combineren. Dit zal ons helpen om voor elk lichaamstype geschikte silhouetten van trouwjurken te vinden.

Lees verder om erachter te komen wat de aanbevolen kledingstijlen zijn voor elk lichaamstype, en vergeet niet te noteren wat goed voor u is.

De ideale trouwjurk zal je helpen pronken met je rondingen, wat je sterkste bezit is. Het zal ook je lichte heupen verbergen en een bochtige Abendkleider Kurz look cre?ren door meer volume aan dit gebied toe te voegen. Hier zijn enkele suggesties:

Een A-lijn jurk met een dikke rok staat je prachtig. Probeer er een te vinden die in de taille knijpt en erachter uitsteekt. Dit cre?ert de illusie van een slanke taille en benadrukt een rond figuur.
 
Spring naar forum: