Onderwerp bekijken

De Papendrechtse IJsclub P.IJ.C. website » Techniek, Training, Materiaal » Schaatstechniek
 Onderwerp afdrukken
wahrscheinlich auch nicht deins
xiaoxiangyu
Als je een LGBT-stel bent, zijn er geen regels. U kunt aparte jurken kiezen die uw stijl weerspiegelen of dassen en hemdjes kiezen in kleuren die elkaar aanvullen of matchen. Een voordeel van samen naar kleding gaan is dat je er zeker van kunt zijn dat je niet dezelfde jurk kiest - zorg ervoor dat je twee aparte consulten plant. Ze kunnen tegelijkertijd zijn, maar we raden aan om verschillende tijden te plannen, zodat u uw aandacht aan elkaar kunt besteden in plaats van u te concentreren op het vinden van de juiste jurk.

Voor bruidegommen die niet willen dat hun kostuum- of smokingstijlen met elkaar botsen, kun je ervoor kiezen om samen Brautjungfernkleider Rosa te winkelen of inloggegevens te schetsen voordat je ze afzonderlijk koopt. Kies zaken als pak versus smoking, silhouet, kleuren, enz. U wilt niet naar uw bruiloft komen in een blauwe smoking terwijl u van plan bent een bruin pak te dragen. Als je een print voor je stropdas wilt, kan dat een aspect zijn dat je samen kiest, omdat prints gemakkelijk met elkaar kunnen botsen. Bekijk deze blog voor meer tips over het aanvullen van de trouwoutfit van je partner!

Al met al is deze beslissing uiteindelijk aan jou als koppel. Als je bruidegom je voor de bruiloft niet in de jurk wil zien, dwing hem dan niet. Als je niet bijgelovig bent maar de verwachting van de dag niet wilt bederven, doe dan wat goed voor je voelt. Onthoud dat wat je ook beslist, deze traditie geen invloed heeft op de toekomst van je huwelijk, dus laat dat je er niet Junior Bridesmaid Dresses van weerhouden om samen te winkelen of voor elkaar te modelleren. Het is jouw dag en elk aspect ervan moet je relatie weerspiegelen. Praat met elkaar over wat je wilt doen, probeer een compromis te vinden als je het niet eens bent en respecteer elkaars wensen.

Voor de goede orde, ik heb besloten dat naakt naar mijn eigen bruiloft gaan om mijn ecologische voetafdruk en afvalvoetafdruk te verkleinen, misschien niet de beste oplossing is, zelfs niet voor een super milieuvriendelijke toegewijde bruid. Ik bedoel, er is milieuvriendelijk en dan is er gewoon ... gek (tenzij naaktbruiloften jouw ding zijn, dan heb je meer macht!) Maar persoonlijk zijn naaktbruiloften niet mijn ding en de kans is groot dat als je leest dit zijn ze waarschijnlijk ook niet van jou. Dit is helemaal oké. En goed nieuws, het blijkt dat je een duurzame Robes de Soirée bruiloft kunt hebben zonder dat je naakt hoeft te zijn.

Hoe?
Nou, dames (en heren), blijf lezen, want ik heb een paar tips om u te helpen de perfecte duurzame en ethische trouwjurk van uw dromen te vinden.

Allereerst moet u kunnen defini?ren wat 'duurzaam' werkelijk voor u betekent.
Duurzaam kan voor jou iets heel anders betekenen dan voor iemand anders.

Dus hoe bepaal je wat duurzame mode voor jou betekent?
Gezien het feit dat er geen wettelijke definitie is van wat duurzame / ethische mode is, moet je voor jezelf beslissen. Ik raad aan om even de tijd te nemen om te bepalen welke waarden voor jou het belangrijkst zijn. Om je op weg te helpen, heb ik het opgedeeld in drie categorie?n - hergebruik, op maat gemaakte, ethische / duurzame merken - en heb ik je links naar mijn favoriete online merken gegeven.

Laten we wat dieper Evening Dresses 2020 ingaan op het verhaal achter deze prachtige jurken. Leah Ann is al meer dan 15 jaar een in Melbourne gevestigde ontwerper en verkoopt betaalbare designer- en trouwjurken in grote maten met de perfecte bijpassende accessoires! Ze heeft zeker een lange weg afgelegd om te bereiken wat Leah S Designs nu is sinds haar bescheiden begin, al vanaf zeer jonge leeftijd in een schuur werkzaam. Achtergrond

Leah begon met het maken van debutante-jurken voor haar buren en vrienden, maar van het een kwam het ander en nu helpt ze vrouwen van over de hele wereld aan te kleden. Het runnen van een bruidsbedrijf maakte op 19-jarige leeftijd nooit deel uit van het plan, maar naaien zat haar altijd in het bloed.

Bedankt mam! die ambachtelijke dagen waren de moeite waard.
Mijn moeder, Lyn Sukroo, had vroeger haar eigen galerie met zijdeproducten en is al meer dan 30 jaar betrokken bij grote maten mode. Als zodanig bracht Leah een aantal jaren door met stukwerk voor het familiebedrijf en ontdekte dat naaien voor haar vanzelfsprekend was. Lyn heeft sindsdien haar tijd besteed aan het merk van haar dochter om haar te helpen uitbreiden door de Plus Size Perfection-collectie te cre?ren. De Plus Size Perfection-collectie, ontworpen voor maten boven de 16, geniet zowel internationale als nationale erkenning en groeit voortdurend. (Elk seizoen worden TIEN nieuwe jurken toegevoegd!)
 
Spring naar forum: