Onderwerp bekijken

De Papendrechtse IJsclub P.IJ.C. website » Techniek, Training, Materiaal » Schaatstechniek
 Onderwerp afdrukken
apparaissent souvent
xiaoxiangyu
Ik zou zeggen dat er nog een paar goede maanden zijn voordat ik de foto's van mijn trouwdag kan delen, dus ik dacht in de tussentijd dat ik jullie allemaal een voorproefje zou geven van wat ik droeg voor de ceremonie op onze grote dag, legde mijn een van mijn prachtige bruidsmeisjes vast terwijl we wachtten om naar de trouwlocatie te gaan.

In tegenstelling tot de meeste bruiden (en ik spreek hier vrij algemeen ...!), Stapte ik niet eens een bruidsboetiek binnen; toen het erop aankwam 'die ene' te vinden, wist ik dat het van Lover zou komen, en daar was absoluut geen twijfel over mogelijk. Op een dag waarop ik denk dat je zoveel druk uitoefent op elk afzonderlijk element om perfect te zijn - wat ongelooflijk was - was ik niet het type bruid dat wekenlang wilde piekeren over welke jurk ik moest kopen, alleen om mezelf te twijfelen aan mijn keuze later.

Na jaren geleden over de paradox van keuze te hebben gelezen, besloot ik slechts twee jurken te passen die mijn aandacht helemaal hadden getrokken - ik ben een sukkel voor Lover's Franse kant - en hoewel de jurk die ik koos helemaal buiten mijn comfortzone viel, op dat moment, en sindsdien, wist ik dat dit de juiste jurk voor mij was. Ik denk dat ik waarschijnlijk ook genoeg afleveringen van Say Yes to the Dress heb gezien om te weten dat een strapless baljurk niet eens in de buurt kwam van de richting waarin ik wilde gaan, en ik wilde iets dat een beetje delicaat was, met een bijna buitenaards gevoel.

Maar door dat allemaal te zeggen, denk ik dat ik altijd wist dat ik op mijn trouwdag een Lover-meisje zou worden, en ik zou het op geen enkele andere manier hebben gehad.

Ik zal te zijner tijd alle details van de bruiloft delen, dus als je specifieke vragen hebt die je mij wilt stellen, laat het dan achter in de comments hieronder!

Het vinden van de perfecte trouwjurk is voor geen enkele bruid eenvoudig, maar als je een grotere maat hebt, wordt de zoektocht nog moeilijker. Met beperkte referenties is zelfs het vinden van inspiratie voor hoe je eruit wilt zien op je trouwdag moeilijk. Wat moet een bruid doen?

Voor de onlangs verloofde Lolly van de stijlblog Lolly Likes Fatshion was het antwoord simpel: ze zou haar eigen inspiratie opdoen en deze samenstellen voor andere bruiden in vergelijkbare situaties. In een verbluffende 105-fotogalerij toont Lolly een prachtige reeks looks voor bruiden met een grotere maat, van elegant-chic tot eigenzinnig-cool.

Lolly cre?erde de galerij nadat ze in een tv-documentaire verscheen genaamd My Big Fat Wedding. "Ik wilde meer plus / dikke bruiden en bruidegoms op hun speciale dag laten zien om inspiratie te geven aan andere bruiden", legde ze uit op haar blog. "En om te laten zien dat dikke mensen verliefd worden, trouwen en net als iedereen een gezin hebben, ondanks wat mensen / de samenleving je proberen te vertellen!"

Een jurk met Party Dresses A-lijn, V-hals of spaghettibandjes past bij een peervormige bruid. Dezelfde stijl van jurk met een diepe V-hals en extra detail op het lijfje flatteert een appelvormige bruid. Een liefje of een ronde halslijn is flatterend voor bruiden met een grote bovenlijf. Grote bruiden zien er vaak op hun best uit in Empire-jurken gemaakt van meer gestructureerd materiaal. Lange vrouwen zouden zich moeten houden aan eenvoudige jurken die over de vloer vegen en een lage taille hebben. Korte vrouwen zien er beter uit in een schede, trompet of A-lijn jurk met een taille boven hun natuurlijke taille in plaats van baljurken of jurken met lage taille.

Hoe mooi een jurk je ook staat, je zult niet blij zijn als je je ongemakkelijk voelt. Kies een trouwjurk die zowel comfortabel als flatterend is. Je wilt niet aan je jurk friemelen op de bruiloft.
Sexy Evening Dresses
Bel de winkels die u wilt bezoeken voordat u eropuit trekt om jurken te passen. Vaak heeft u een afspraak nodig. U kunt uw afspraak het beste doordeweeks vroeg op de dag plannen. Afspraken op zaterdag of lunchpauze zijn hectischer en moeilijker te krijgen. Ontdek wat hun prijsklasse is voor jurken en welke ontwerpers ze hebben. Het kan blijken dat het niet de moeite waard is om bepaalde winkels te bezoeken bij het kiezen van een trouwjurk. Deze winkels vallen mogelijk buiten uw prijsklasse of bieden misschien niet de ontwerpers waarin u ge?nteresseerd bent. Vooraf bellen is belangrijk voor bruiden met een grotere maat. Niet alle winkels hebben monsters van grote afmetingen. De winkel heeft misschien wat tijd nodig om ze binnen te krijgen voor uw afspraak.

Als je al een sluier of schoenen hebt of weet welke onderkleding je gaat wedding dresses dragen, neem deze dan mee bij het kiezen van een trouwjurk. Dit helpt u ervoor te zorgen dat alles samenwerkt. Het waarschuwt u voor eventuele extra items die u mogelijk moet kopen. Strapless nude onderkleding past goed bij de meeste stijlen. U wilt uw Spanx meenemen als u van plan bent ze voor de bruiloft te dragen.
 
Spring naar forum: