Onderwerp bekijken

De Papendrechtse IJsclub P.IJ.C. website » Techniek, Training, Materiaal » Schaatstechniek
 Onderwerp afdrukken
aantal oude gewoonten
xiaoxiangyu
Wat doet fasciitis plantaris het gevoel dat? Natuurlijk, dit is een zeer subjectieve vraag, dus ik zal proberen om u een scala aan sensaties te geven, vorderen van nuance aan lijdensweg. Toen fasciitis plantaris eerste gezicht lijkt het kan voelen alsof je een brok in de hiel van je sok hebt. Geen probleem. Geen pijn ... gewoon een ongemakkelijk "dik" gevoel recht onder je hiel.
Ik merk dat ik het afsluiten van de binnenzool aan mijn schoen om te zien of er misschien een rots eronder gevangen. Indien, na het vervangen van de Nike Cortez Femme binnenzool en rechttrekken mijn sok uit, ik een brok voel me nog steeds onder mijn genezen, ik neem het heel serieus. De Death-eters zijn op hun manier als ik Nike Air Max Classic Bw Dame niet iets doen!

Wanneer je het voelt, weet je dat je hebt gleed in een aantal oude gewoonten en dat je nodig hebt om de praktijk van de Chi Running en ChiWalking vormen wat meer. Overloop met een middenvoet staking (blz. 162 in de Chi Running Book of met een voor-hiel (blz. 60 in de Chi Walking Book) zal ervoor zorgen dat je enkels te blijven ontspannen en uw plantaris pees is niet overbelast.

In het volgende niveau van PF zal je hiel een beetje tender voelen wanneer je voor het eerst opstaan ??uit een stoel of uit bed in de ochtend. In de beginfase zal het ongemak weg zodra je op en over het op je voeten te gaan. Maar, zoals de schade voorschotten in latere stadia, zal de tederheid Adidas Zx 750 Heren blijven hangen en beginnen om te zetten in wat voelt als kleine naalden steken u op de bodem van je hiel bij elke stap. Klinkt leuk, hè? Geloof me ... het is Nike Roshe Run Femme niet.
 
Spring naar forum: