Onderwerp bekijken

De Papendrechtse IJsclub P.IJ.C. website » Techniek, Training, Materiaal » Schaatstechniek
 Onderwerp afdrukken
van uw voet vergrendeld
xiaoxiangyu
Voordat we beginnen moet ik toegeven, vroeg ik was een Hoka hater. Ik dacht dat de schoenen zag eruit als clown schoenen en de mensen die het dragen van hen waren dezelfde mensen die gebruikt om die MBT schoenen te dragen of kregen al hun schoeisel uit Comfort One. Ik ben judgy dergelijks. Ik ging nooit met de Vibram Five Fingers en ik was niet van plan om te gaan naar het andere uiterste met Hokas, zonder f'n manier.

Thomas: Foot crack, voet snoep, aan Opia, op een andere manier kan je zeggen, deze schoenen voel me alsof bedden Adidas Zx 750 Femme van pillowy trampolines. Toen meer dan lopen naar de Bondi 4, zou Nike Air Max 90 Femmeik vind mezelf glimlacht en kijkt uit naar de begrenzende rond binnenhaven van Baltimore. Ik besefte al snel ik viel voor deze schoenen. Het bovenwerk van de schoen past goed, het houden van uw voet vergrendeld over de enorme tussenzool. Na 75 mijl, de Bondi 4 ziet er nog steeds gloednieuw. Hoka styling is echt goed doordacht en de lasnaden zijn naadloos. Dit is ontworpen tot in de kleinste details, lijkt er geen om het even wat op de Bondi dat eruit ziet als een bijzaak zijn. De tussenzool is zacht zonder papperig, maar kussens tegen de staking en dan lijkt je vooruit springen. Voor zoveel stapelhoogte, voelde ik me altijd stabiel tijdens het hardlopen. De grip van de buitenzool presteerde goed op, bakstenen, houten vloeren, en bestrating. De schoenen voelde zo goed, soms mijn voeten voelde me alsof ik had niet eens lopen. Dit is na 15Adidas Gazelle Femme milers. De Bondi leek niet aan mijn tempo te veranderen. Mijn ervaring in andere "maximale" schoenen heeft meer comfort ingeruild voor een langzamer tempo geweest. De Bondi is zwaarder dan de uber populaire Hoka Clifton een gewicht van 10,9, maar voelt niet zwaar op de voet, zelfs na dubbele cijfers mijl runs.
 
Spring naar forum: